Monday 1 June 2015

Top sales branded perfume

Assalamualaikum,

Since korang blur2 nak buat pilihan perfume hat mana yang tengah letupps & hott, haaa bawah ni ampa boleh pilihh, heee.. all the best.

berkenan di hati whatsapp yunas 013-4973313






1 Million Paco Rabbanne for men.

Bau dia memang sangat woody. Bau dia ala2 Burberry Brit.. tapi yang ni lagi power bau dia, sangat best.. Rumah wangian Paco Rabanne bagi lelaki adalah diumumkan sebagai campuran segar dan nafsu nota, dengan bersinar glittery emas, yang mana pencipta Paco Rabanne kata berikut: "Dalam semua tamadun dan agama emas sentiasa berjaya menggoda orang". Emas adalah di sekeliling kita: dalam seni bina, reka bentuk, perhiasan, pakaian, aksesori, fesyen ... Ia adalah di seluruh dunia yang nyata dan dihormati dan ia mempunyai nota ilahi. Botol edisi ini untuk lelaki dicipta dalam nuansa emas. Ia mewakili kuasa, kekayaan, kemewahan, ketahanan ...

Minyak wangi ini telah diinspirasikan oleh fesyen logam Paco Rabanne dan mewujudkan kerjasama dengan tiga hidung terkenal dengan minyak wangi, Christophe Raynaud, Olivier Pescheux dan Michel Girard, yang bercampur edisi tahun ini dari nota anggur berkilauan, merah oren, pudina, naik, kayu manis, rempah, berambut perang kulit, berambut perang kayu, nilam dan amber.

Minyak wangi ini boleh didapati dalam jumlah 50 dan 100 ml, sebagai EDP dan disertakan dengan produk-produk penjagaan badan. 1 Juta tiba pada Ogos 2008.

1 Juta 18 karat adalah edisi LUXE yang menangkap dengan nota provokatif, hanya untuk pembeli istimewa. Pakej ini sangat mewah, yang dibuat badan emas dengan mahkota berlian. Setiap botol secara berasingan numerated dan edisi adalah terhad. Pakej luar - kes yang memegang tuil emas, dicipta oleh Nuh Duchaufour-Lawrence.

via http://rudi-zone.blogspot.com/2011/06/perfume-pilihanku-1-million-paco.html



















No comments:

Post a Comment